TEATTERIESITYS

Kevättä Piipussa

Pasilan Vanhoilla Veturitalleilla aivan Triplan vieressä

Ystävähintaiset liput ovat vain 20e (28/26e). Niitä on tarjolla seuraaviin esityksiin:

• 22.5. klo 16 ja klo 19      23.5. klo 19     28.5. klo 19            29.5. klo 19
    Ja ennen esitystä on tarjolla tällä kertaa valinnainen dinner! Veturitallit on räätälöinyt herkullisen jännittävät Trilleri, Satiiri ja Komedia -menut (a 39e), joista jokainen saa valita oman suosikkinsa. Katso lisää nettisivuiltamme www.jubileekomedia.com.

Seniori yhdistyksen kesäpäivät 24-25.7.Helsinki-Tallinna.

Katso tarkemmin kohdasta "Tapahtumat"

Pääkaupunkiseudun Pro Seniorit:

Pro seniorit-yhdistykselle on perustettu useita alueellisia paikalliskerhoja ympäri Suomen-maata, ja eteläisin niistä on meidän "Pääkaupunkiseudun Pro Seniorit".
Kerhomme toiminta on aktiivista, ja järjestämmekin jäsenillemme runsaasti ohjelmaa mm. kulttuuri- matkailu- retkeilytapahtumien muodossa!
Tutustu kotisivuihimme!

Ajankohtaisista asioista ja tulevista tapahtumista ilmoitamme kotisivuillamme("Valikko"/"tapahtumat")
Toivotamme kaikki Uudenmaan Pro Seniorit ry:n eläkeläiset lämpimästi tervetulleeksi mukaan kerhomme jäseneksi!

Kerhon tämän vuoden 2024 toimintamaksun (20€) maksuohjeet löydät valikosta kohdasta "Uusi jäsen".

Uudellamaalla Keravalla(4) on myös oma Seniorikerho

Kaikki pallot ilmassa !