Olet tervetullut joukkoomme

Hei, Pro Seniorit ry on juuri sinun, entisen ammattiliitto Pro-jäsenen yhdistys! Eläkkeelle jäädessäsi, siirryt automaattisesti ProSeniorit ry;n jäseneksi(www.proseniorit.fi)!
Pro Seniorit ry:n jäsenenä(jäsenmaksu 10€, ed.vuoden joulukuun puolivälissä) säilytät mm. ammattiliitto Pro;sta tutut jäsenedut (ainoastaan ProNoste urapalvelut ja Turvan matkavakuutus ei seuraa mukana eläkkeelle).

Yhdistyksen jäsenenä olet tervetullut mukaan kerhomme toimintaan! Liittyminen ja sen mukana toimitettava yhteystietosi(Sähköposti ja puhelin-numero) "ota meihin yhteyttä" osiossa.

Kokoonnumme kerhotapaamiseen pääsääntöiseti joka kuukauden ensimmäinen tiistai, tästä tiedotamme "tapahtumat"-osiossa!
Myös tulevista tapahtumista tiedottamme täällä meidän kotisivuillamme ("tapahtumat"), joten kannattaa itse aktiivisesti seurata päivityksiämme!
Jäsenmaksua kerholla ei ole, mutta jos olet kiinnostunut vaikkapa retkistä, risteily-matkoista, opastetuista museokierroksista, teatterista jne, niin vapaaehtoisella 20€:n vuotuisella toimintamaksulla pääset osallistumaan näihin kerhomme järjestämiin tapahtumiin erittäin edulliseen hintaan.

Toimintamaksun voi maksaa kerhon tilille;
Pääkaupunkiseudun Pro Seniorit
FI53 1432 3500 2697 25