Olet tervetullut joukkoomme

Sinä Ammattiliitto Pron jäsen joka siirryt työelämästä eläkkeen-nauttijaksi, haluatko että eläke-etujasi ajettaisiin tulevaisuudessakin mahdollisimman tehokkaasti!? No liity Pro Seniorit ry:n jäseneksi, vuoden 2021 jäsenmaksu on 10€(eräpäivä 15.12.2020), samalla sinusta tulee alueesi kerhon jäsen. ProSeniorit ry:n jäsenenä säilytät mm mukavat jäsenalennukset/-edut (https://www.proseniorit.fi/edut-jasenille/ ) , ja kerhon jäsenenä pääset, niin halutessasi, vaikuttamaan sinua kiinnostaviin asioihin.
Niin, ja se kerho; Kaipaatko lisääntyneeseen vapaa-aikaasi vaikkapa uusia ystäviä, kulttuuria, viihdettä tai jotakin liikunnallista virkistystoimintaa mukavassa seurassa ...... !? Toivotamme sinut PRO Seniorit ry:n jäsenenä tervetulleeksi kerhomme. Kerhon toimintaa pyörittää vuosikokouksessamme valittu toimikunta(kts "yhteystiedot"), joka ahkeroi kovasti kerholaistemme monipuolisen virkistystoiminnan hyväksi. Siis jos olet aktiivinen, ja kiinnostunut  retkistä, matkoista, opastetuista museokierroksista, teatteriesityksistä, näyttelyistä jne, niin sitten kannattaa ryhtyä "aktiivikerholaiseksi"! Se käy helposti maksamalla kerhomme tilille toimintamaksu, joka vuonna 2021 on 15€. Aktiivikerholaisuus ei velvoita mihinkään, vaan sen maksamalla olet oikeutettu osallistumaan  kerhomme järjestämiin tapahtumiin erittäin edulliseen "aktiivikerholaisen"-hintaan*. "Ota meihin yhteyttä"-viestilinja toimii, jos haluat kysyä jotakin.

Kerhon tili; Pääkaupunkiseudun Pro Seniorit  FI53  1432  3500  2697  25.

Ja hei, muistathan  toimittaa myös yhteystietosi/S-postisi, "ota meihin yhteyttä" osiossa.

Ja tässäpä vielä linkkejä meitä kiinnostaviin toimijoihin;

Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry;   https://www.ekl.fi/

Eläkkeensaajalle tukea sosiaaliturvan palveluihin;  https://sosiaaliturvaopas.fi

Sote-yhteystietoja;  https://www.ekl.fi/site/assets/files/3655/muistilistasote-palveluista2020_nettiin2.pdf

Iäkkäiden terveysliikuntaohjelma;     https://www.voimaavanhuuteen.fi/