ProSeniorit ry: n kesäpäivät, Kuopio 👆

Tervetuloa mukaan ProSeniorit ry:n kesäpäiville Kuopioon
Kesäpäivien ohjelmahan on kerrassaan runsas ja viihdyttävä:
Ke 27.7 saapuminen ja majoittuminen Kuopioon Original Sokos Hotelli Puijonsarveen(Minna Canthin katu 16), jossa alkuun klo 14-16 buffet-lounas
 (https://www.sokoshotels.fi/fi/kuopio/sokos-hotel-puijonsarvi)
Klo 17.45 lähdemme Kuopion matkustajasatamasta(Minna Canthin katu 2) M/S Queen R-risteilijällä (https://www.roll.fi/laivat/ ) Rauhalahteen, jossa mainio kesäteatteriesitys Rock n Rollators. Tämä tositapahtumiin perustuvan, ratkiriemukkaan mutta koskettavan tarinan keskipisteessä on vanhainkoti Virkeä ja sen asukkaat. Päärooleissa nähdään Sakari Kuosmanen ja Tuija Piepponen. Esitys kestää 2 tuntia, 20 minuutin väliajalla. Teatterilla on ravintolateltta jossa A-oikeudet(https://www.rauhalahtiteatteri.fi).
Klo 21.30 lähdemme M/S Queen R:llä paluumatkalle. Laivalla nautimme iltapalan(lämpöinen broileri-pinaatti-juusto-ciabata ja tee/kahvi). Matkustajasatamassa olemme n klo 22.10.
To 28.7 Hotelliaamiainen klo 6.30-10.00.
Klo 9.00 lähdemme tilausbussilla opastetulle kaupunkikiertoajelulle Kallaveden Kuopio- maisemiin. Kierroksen kesto on 2 tuntia.
Klo 11.30 buffet-lounas hotellin ravintolassa.
Klo 12.00 huoneiden luovutus ja lähtö kotimatkalle.

Osallistumismaksu on 40€, mutta maksa vasta kun olet saanut vahvistus-/vastausviestin Eijalta! (1-h huoneen lisähinta 43€)
Kerhon tili no FI53 1432 3500 2697 25
Sitovat ilmoittautumiset 31.5 mennessä: eija.sjoblom@gmail.com
ilmoita samalla toiveesi huonekaverista, sekä mahdollinen ruoka-allergiasi
Huom! Vaikka ilmoittautumisaika päättyi jo, niin mahdollista "lisäpaikkaa" kannattaa kysyä Eijalta!

Matkat Kuopioon ja sieltä takaisin osallistujat hoitavat itse. Esim. InterCity juna Helsingistä 27.7 klo 8.19 on Kuopiossa klo 12.29 ja paluu 28.7 Kuopiosta klo 14.20 (18.40)

Tervetuloa
Toimikunta