Visbyn retki

• pe-su 31.5.2.6.2024
  • Katajanokan terminaali

Pääkaupunkiseudun Pro seniorikerho tekee retken kauniiseen Visbyhyn 31.5 - 2.6.

Laiva on Viking Gabriella, ja lähtöpaikkana Katajanokan terminaali.

Matkan hinta A4T kahdenhengen hytissä on 270€/henkilö(toimintamaksun maksanut kerhon jäsen), ja muut (avec/ei toim.maks.jäsen) 300€

Varattuna on myös muutamia LYX kahdenhengen hyttejä, hintaan 385€/henkilö(toimintamaksun maksanut kerhon jäsen), ja muut (avec/ei toim.maks.jäsen) 415€.

Yhdenhengen A4T hytin lisähinta on 164€. huom. tämä lisämaksu tulee myös jos ei löydy hyttikaveria.

Matkan hintaan sisältyy menomatkalla buffet-ruokailu ja buffet-aamiainen, sekä paluumatkalla A'la carte illallinen ja brunssi.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä haluatko paluumatkalla liha-, kala- tai kasvisruoan.

Tieto myös erikoisruokavaliosta.

Perillä on mahdollisuus osallistua Fårö-retkelle Visbyssä(kesto 6h) ja sen hinta on 68€. Retkeen sisältyy lounas, opastus ja kuljetukset. Retkelle on varattu 30 paikkaa.

Retkestä lisätietoa ja ohjelman saat; enurmesniemi@gmail.com.

Sitovat ilmoittaumiset 20.3.2024 mennessä.

Maksu viimeistää 20.3.2024 mennessä, kerhon tilille; FI53 1432 3500 2697 25
Huom; Maksa kuitenkin vasta kun olet saanut vahvistusviestin Eevalta.

Tarvittavat tiedot ilmoittautumisen yhteydessä; syntymäaika, jäsennumero, erikoisruokavalio, valitsemasi ruoka paluumatkalla, hyttikaverisi, sekä osallistutko retkelle!

Tarkempi matkaohjelma tulee lähempänä matkaa.

Tervetuloa matkalle mukaan

Toimikunta